Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Tuesday, 29 December 2009

Pemergiannya...

Bismilllahirrahmanirrahim..

Sesungguhnya Dia yang Maha Kuasa yang menentukan segala yang terbaik untuk hambaNya
Justeru itu..
Dukacitanya dimaklumkan sahabat kita akhuna ABDULLAH MUBARAK HASANUDDIN dan AHMAD MUQSIT SHAMSURI akan berangkat ke....untuk melanjutkan pelajarannya disana

Tempat : Sana', Yaman
Flight : 7 p.m.(Khamis-31/12/09)
Tempoh : 14 jam perjalanan

Beliau juga memberi sedikit pesanan untuk semua ahli batchsebelas :
"Ana minta maaf kepada semua sahabat ahli batch 11 dan mohon antum semua doakan ana dan MUQSIT disana nanti ye"kata Mubarak


Kami semua sentiasa doakan yang terbaik untuk ahli batch 11..

Semoga pemergian kalian ke Yaman menjadikan sebagai bekalan untuk mempersiapkan diri untuk menjadi pembela agama Allah..

Bile dah ada kat sana jangan lupa kami ye..All the best...


kenangan bersama ikhwah 5 Ikhlas

maafkan segala kesalahan ana ye ustaz/ah..doakan ana

12 comments:

nurfatmah nabilah kamarulzaman said...

waaaa~ sepupu sape ni? cucu sape ni? :)

nway, moga alak terthabat dgn tarbiyah di SMIH. selamat maju jaya ;) kami akan sentiasa doakan yang terbaik buat alak.

MuAlaK said...

amiiin.. tbaik untuk semua lah.. hehe.. thanks.

lanun terlampau said...

eh naik mana?
klia eh?
ke senai?

lanun terlampau said...

ouh oke
changi
semoga berjaya alak dan muqsit <3

+akufobia+ said...

nak join boleh.(ingat ni pergi makan angin ke?dush.)

MuAlaK said...

dari KLIA..

Syaima' Hasanuddin said...

bye234 alak...

hehe sunyi rumah..

jgn nakal2 kat sane tau!!!

ingat pesan syaima ni...

ishhh.. lala

.:muCid:. said...

erm... lalala~..

gud luck bro

MuAlaK said...

isp2.. adeq2 ku pon kat sini? hehe.. yolah adek.. jgn nakal2..jage umi abah.. heheee..

tmah said...

dah jadi macam blog mubarak pulak...

MuAlaK said...

tu a pasal.. hakhak.. lawak a.. adeyh.. kui3..

Ahmad AM said...

all the best akh...smg ikhlas nk blajo.. bkn bwk 'bnd' len plk ..huhu.. sayonara bro uhibbuka fillah