Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Friday 28 September 2007

Blank

(Sedang mendengar lagu Janji Kita sambil terkenang wajah yang tersayang)

Huhu... Blanky blank head.

Dari sinar mata itu
aku lihat harapan yang terpancar
sedikit bait katanya
aduh panahnya bisa menerobos jiwa
tertampar hati
getaran di jiwa
sesal kini
tak kemana perginya...

mereka kata aku bisa
mengukir gemilang
mereka bisikkan di telinga
"aku yakin padamu"

butiran mutiara jernih
bagai hendak jatuh
membasahi bumi
aku cuba genggam
aku cuba telan
aduh payahnya
memikul segunung harapan

sekarang bukan masa mengaduh!!!!!
BANGKIT
BANGKIT
BANGKIT
Tiada masa untuk menoleh
Di belakang cuma ada
masa silam yang tidak boleh diulang
Pandanglah ke depan
di sanalah letaknya segalanya,
Langkahlah dengan penuh yakin
kerana
setiap langkahmu
membawamu kepada dirimu sendiri...
Kuatkan hatimu
Allah ada bersamamu.


Ni kes perang dalam diri sendiri. Hehehehe... Merepek sikit.

No comments: