Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Friday, 28 September 2007

PMR 2007

PMR 2007

Batch Pertama Dekad Kedua
GPS 1.3
1-5 Oktober 2007

Bersama 9A kita capai, REDHA Allah kita kejar, berlari sebaris!


All the best, sahabatku semua.
Ana sayang korang. (Jgn perasan lebih-lebih, haha!)

9 comments:

tmah said...

kalau dah datang sini, komenla....
takde akaun, selectlah anonymous ke other ke...
alalalalalalala...
komenla komenla komenla...
kasi ah ucapan ke, nak bebel ke...

tmah said...

alala..
komenlah.. please..

tmah said...

haha,, macam desperate gile.

penat ana menaip. korang pun menaiplah sekali...

tmah said...

ana kasi can ni

safiahkd said...

hahah sedihnyela sampai buat 4 komen.. yeah xsabar sangat nak abis pmr.. huaa..

Aya said...

alaaaaa.... siannyer cik tmah kite... tak pe, tak pe, ana tulis la membebel-bebel.

1 Q: Kite isnin ni nak pekse, naper kite sumer masih lagi bukak komputer/laptop/macbook ayah kite/sendiri punye dll?

Qurratu'Aini said...

hahaha...

betul tu nadia..

ana pun susah nak jawab :p

tmah said...

takpe2 tak salah kan? hehe...

Aya said...

mmg tak salah pun...

sbb tu ana on, hehehehe...

Ni pon senyap-senyap gak la.