Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Tuesday, 30 June 2009

Semak Status PLKN!!!

Assalamu'alaykum semua! Dah cukup berehat?

Ok hari ini ana dapat berita bahawa senarai peserta PLKN untuk

tahun 2010 dah dikeluarkan. Alhamdulillah ana bukan salah seorang

daripada yang kena pergi. Setakat ni ada seorang sahabat baik ana

yang merangkumi bos ana dalam krs (hehe, paham2lah siapa)

dah ada dalam list... Kita doakan semoga dia berjaya.

Macam mana nak semak?

Setakat ni yang ana tahu, kita boleh semak di internet. KLIK DI SINI!

Sekarang ni line PLKN agak sibuk, jadi bersabarlah...

Kalau takde dalam senarai, alhamdulillah...


Kalau ada dalam senarai, alhamdulillah jugak...

Ada hikmahnya! ^_^ Apapun yang penting

sekarang ni, kejayaan dalam SPM!


UPDATED!!!!!!


CHECK MENGGUNAKAN SMS:

Taip: PLKN SEMAK [no ic anda]

contoh: PLKN SEMAK 921212011515

hantar ke 15888.

caj: rm0.20

4 comments:

Hakim The Lanun said...

tahniah hanan binti hamidon!

zamyaf said...

ana x dpt...plkn...alhamdulillah

zzz said...

alhamdulillah...ana pon x dpt gak..

sape lg yg dpt angkat tgn...

scorpio92 said...

hehe..
bahagia seyh xdpt PLKN!! ;p