Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Sunday 21 March 2010

kepada rakyat jelata

Maka tersebutlah suatu pengumuman penting ke-pada seluruh rakyat jelata. Arakian akan diadakanlah julung-julung kalinya per-jumpaan se-mula buat semua le-laki. Pelbagailah isicara yang akan diadakannya. Sa-mua dijemput hadirlah ke majlis ini tanpa sa-barang paksaan mahupun tepian. Tetapi tidaklah termasuk guru mahupun ibubapa.

Tarikh : 23 Mac 2010
Masa : 8 pagi sehingga habis
Tempat : La Stella Water Theme Park, Starhill
Bayaran : Sa-puluh Ringgit Lima Puluh Sen Sahaja
Aturcara : Sesi penggambaran, permainan air dan darat yang amat meng-asyikkan, tazkirah dan muhasabah

Tidak disediakanlah akannya makanan maka ber-buatlah mem-bawa ber-sama akan dirinya sa-berapa makanan untuk dikongsijamah ber-sama rakan-rakan. Adalah lebih baik jika membawa sa-berapa wang untuk di-belanjakan pada rakan-rakannya juga.

Juga tidaklah disediakannya bersama ia seluar pendek, krim peng-halang sinar Ultra Violet, awak-awak, boya ka-cemesan, mahupun ikan duyung. Lanun Terlampau mungkinlah ia ada.

Ke-pada mereka yang kemungkinan tidaklah akan dapat hadir ke majlis ini, maka wajib fardu ke-atas dirinya agar memberitahulah ke-pada nakhoda kapal.

Barang sa-siapa yang ada bersama ianya sebarang kemusykilan, maka soalanlah akannya kepada nakhoda kapal sau-dara Ishraf Hakim walau ianya bukanlah dara yang sebenar-benarnya.

3 comments:

Unknown said...

saya tak layak datang captain.

Anonymous said...

sdap la ayat! klasik punye! bez!

Anonymous said...

cool..

Try out this link;

www.fdausamad.blogspot.com

Read few entries, you'll find it very funny and interesting.

Seriously!