Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Sunday, 29 July 2007

...YA ALLAH!!!!...

nak komen gak psl ari uh...ana x tau nape ana emo2 ari uh...
ana rase coz ana teringatkan muke usth fauziah time de pggl sume prs ngan pengawas kot...psl time tu ana mmg takut giler coz i knew dat sumthing isn't right....
takuuttt sgt....tetibe teringat azab dlm kubur...camner bengisnyer muke malaikat kalau kite ni byk buat dosa...ASTAGHFIRULLAHALAZIM....rase cam...cam...seksanyer....tu baru malaikat...belum lg wajah Pencipta kite bile kite,sesuatu yg Dia cipta,ingkar arahan...

bayangkan usth yg sama2 diciptakan dgn kite,bile kite ingkar arahan dier, dah marah camtuh....ni pulak kalau kite ingkar arahan PENCIPTA kite....

incident ni mmg ujian yg besar utk batch kite.....ana amek yg +ve dpd kejadian nih...
1st,bende nih buat iman kite bertambah..INSYA-ALLAH...
2nd,bende ni sbg ingatan utk segala perilaku kite lps nih...
3rd,bende ni sbg pendorong dan pembakar semangat kite utk usaha dgn lebih gigih...

hikmah yg laen2, korg find out sendiri....dah besor kan?

ok la...harap ape yg ana tulis leh bg pengajaran kat sume pembace...

2 comments:

aisyah... said...

assalamualaikum'

tau takpe .ana waktu masuk kelas tu nangis habis habis sebab rasa cam ntla...mernyesal seh..tp btulla pengajaran berharga .tak le ikut keras wa ego kita...

with love..

kenarok said...

lam kenal semua..