Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Friday, 5 October 2007

Tamat.






Assalamualaikum..

pekse tuh dah tamat.. (ewah xnak tulis perkataan _ _ _ sebab dah pening dah dengar)
memandangkan ana tengok xde sape lagi yang rajin nak sumbangkan gambar batch kite dalam blog nih, so ana dengan murah hatinya meletakkan gambar batch kite (walaupun memang xlengkap.. arghh bilela nak lengkap nih??) sumbangan daripada kamera cik nadiah farhana kite yang tersayang.. nak gamba high kualiti kene tunggu gamba dari cik zati nadira..
dan kepada sesiapa yang bawak kamera tadi.. jangan segan2 nak bagi gamba pade ana.. hehe :D

- gamba banat cam bercahaya jek.. kalau orang kate gelap lagi, xtaula.. maybe kene adjust mata....... masa banat amek gamba tengah panas terik.. bile banin amek dah redup sikit..

-gamba banin plak.. ade orang mencapap pakai baju merah tentibe.. kalau hijau xpe gak(xsasal)

4 comments:

aisyah... said...

assalamualaikum..
tau takpe mencapub abis..
takpelah ana rasa semua dah biasa...hukhuk

safiahkd said...

waalaikumussalam..
heh, gamba banat bercahaya macam penuh dengan keimanan jek..
alhamdulillah..
bagus2 teruskan usaha banat batch11..

Qurratu'Aini said...

huhu...

betul tu safiah.. bukan ke dia patut pakai baju kaler hijau? kuang3...

haha..
tentang pencahayaan tu...
tak heran kot..

lalalala....

tmah said...

oh ana rindu zati tak sabar nak hari isnin... hehehehe