Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Wednesday, 12 August 2009

nak lirik dikir barat??

In The Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful

Assalamu'alaykum

Ana rasa ada ramai nak tahu lirik Dikir Barat G11, betul tak??

Ana ada tengok video kat youtube yg fateh upload, dlm details ada lirik, so ana amik lirik tu pastu editla skit2 supaya BUNYInya mcm dlm video, maksudnya ada dekat details di dlm youtube tu....

BUT, ana ingatkan "antum"(sopan skit drpd guna korg), kemungkinan ana tak layan comments yg anda kemukakan.... ana "reserve"kan banyak2 minta maaf kalau tak dilayan....

(correct me if I am wrong)

Wassalam

1 comment:

+akufobia+ said...

rindu team dikir barat ke ni?haha.