Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Sunday 17 February 2008

Kenapa?

Ya, seperti yang antum sedia maklum, blog ini diuruskan hampir 100% oleh banat. Walau bagaimanapun untuk pengetahuan anda, blog ini juga mempunyai author banin seramai 5 orang (yang dah jadi author), 6 orang sedang dalam proses invitation, dan 3 orang telah dijadikan admin.

Tapi kenapa masih banat yang buat semua?

1. Banat lebih cenderung untuk menulis dan meluahkan sesuatu. Banin biasanya jenis yang memendam.

2. Banat lebih biasa blogging, banin biasanya tak.

3. Banat ramai yang duduk rumah, banin ramai yang asrama.

4. Banat mengambil inisiatif untuk melakukan sesuatu, banin mungkin busy untuk menguruskan sesuatu seperti sebuah blog.

5. Banat mudah dipengaruhi, sebab tu ramai yang jadi bloggers hasil pengaruh rakan sebaya.

6. Banat lebih selesa jika suaranya didengari, tak tahulah banin macam mana.

7. Orang seperti ana tergolong dalam golongan yang susah nak percaya kat orang lain dalam bab-bab pengurusan (haha, blame me), ana takut terjadi sesuatu yang tidak diingini macam yang pernah berlaku dulu, design blog ini tiba2 berubah dan byk content yang hilang, bukan ana nak kata antum tak bertanggungjawab, cuma kadang2 kita tersalah tekan, tersalah taip, terlupa nak back up, lalu terjadilah suatu yang tak diingini... (ya baru sahaja berlaku dan telah direcover balik)


Ok? Ana harap semua orang mengerti. Kalau nak buat apa2 cakaplah, kalau nak design logo ke ape ke buatlah... Kalau nak jadi admin cakaplah, kalau nak post entri ke ape, tulislah. Luahkanlah...

Hantarkan email ke batchsebelas[at]yahoo.com

Ok? Ana harap takde yang kecik hati lagi dah. Kalau nak tegur menegur tegurlah, tapi usah mengutuk. Dan please jangan gaduh kat shoutbox. Nanti kena ban. Ada orang dah kena ban hari tu.

3 comments:

Unknown said...

ahaks!!! ana yg da kene ban...padan muko...

Unknown said...

mayb bnn lbh suka bincang sume prob scr tbuka...face 2 face...supaya sgl maklumat leh dsampai scr tepat...kengkadang guna blog, x sume leh dtafsir guna ptulisn...rite...? pandangn je...lalalala...

Anonymous said...

sape suruh menyibuk kat blog batchsebelas? diekan gen 7. mestilah kene ban. hahaha