Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Friday, 7 March 2008

Memory

Assalamu'alaykum w.b.t,

(just ignore the underlines and links...)

Ingat lagi semasa ana darjah satu dulu, suka sangat bermain2 di luar kelas, selalu juga bergaduh dengan sape tu?ntah(hehe...). Saifullah dulu adalah kwn baik ana dulu...tapi dia pindah sek. masa darjah 4 ke 5 ntah. Yang ingat aulad(banin dahulu) kat kelas ana is: Adam, Ishraf, Daeng, Ammar Taqi, Ismail, Muizuddin, Amir Afifi, Irfan Zulkefly, Firdaus, Zulfadhli, Shafiq, Zahin and Saifullah(sorry kpd yg tak ingat)


.:Ingat lagi tak? 1 Ibnu Majah 1999:.
.:A bit blurry though:.

Tapi sekarang kita dah besar dah... dah matang,kan? Penuh dengan jiwa dan perasaan keremajaan...Pelbagai perasaan menghantui kita remaja, marah, malas, dengki, ci...(er...)macam-macam lagi sifat dan perasaan yg terdapat dlm jiwa seseorg remaja.

Memeandangkan kita semua sudah besar, patutlah kita untuk memikirkan yg mana satu buruk dan yg mana satu yg baik, kan? Jadi kita perlu untuk menggunakan dengan sebaiknya nikmat akal yg telah dianugarahkan Tuhan....jgn menyalahgunaknnya(errr...). Ntah, tak tahu nak kata apa lagi, ok?

(correct me if I am wrong)

Wassalam...

3 comments:

safiahkd said...

hehe kelas ana dulu! oh, name muiz tuh muizuddin ye.. baru ana tau..

narmi said...

mmm...ntah, muiz je kot namanya...sbb tak beberapa ingat...

Hakim The Lanun said...

wee~
ana ada larh...
malu seyh...
taun lpas bru g umah muiz...
da len lor dye skunk....
2 pon g umah dye cm ta pnh jumper dye lak...
ngee~