Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Thursday, 19 March 2009

jeng3..!! pengumuman.. pengumuman..!! testing2.. ok..

Assalamualaikum..
Setelah selesai ujian kelayakan bagi subjek PA berikut adalah senarai nama pelajar yang terpilih utk ke pusingan seterus,

Bagi Banin :

  1. Fateh Hakeem
  2. Muhammad Haneef
  3. M. Isa
  4. Abdullah Zubayr
  5. Ammar Roslan

Bagi Banat :
  1. Aisyah Ishak
  2. Nurhazirah
  3. Nur Kaisiyah
  4. Tasnim
  5. Khadijah

Pelajar yang terpilih ini akan menyertai kuiz lisan yang akan diadakan pada Rabu 25/3/2009 pada pukul 4.15-5.00 ptg.
Harap pelajar yang terlibat membaca semua bab ting. 4 dan bab 1-4 ting 5.

Harap maklum.

5 comments:

narmI said...

Atas kesempatan ini ana mengucapkan TAHNIAH kpd yg berjaya, dan semoga Allah selamatkan antum semua ketika menjawab kuiz lisan...

(correct me if I am wrong)

tmah said...

masa kuiz PA... jawab soalan sambil tido. lalala~

+akufobia+ said...

power tu.sempat lagi nak tidur kan.kalau tak tidur mesti nama dia ada kat dalam list ni kan.kiki.tahniah kepada yang berjaya.semangat!ngee.

zzz said...

huhu...berperasaan biasa masa tgk pengumuman ni... dah agak dah...

LOL!

Anonymous said...

tak sangka tertidur pun dapat masuk list nie jugak ye.......ye la...soalan yg ana jwb nie AGAK senang jugak lah ye kan?
btw.ada org namanye trsalah eja, cuba cek balik....