Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Tuesday, 4 December 2007

R.I.N.D.U.


Kasut yang berlambak

Tahukah anda apa itu rindu? Menurut kamus pentas versi 2 tahun 2010, rindu itu beerti perasaan kekosongan atau kehilangan. Ya. Perasaan itu sedang dirasakan oleh yours truly.

Huhu. Baru lepas tengok gambar rehlah buat kali ke berapa ratus ntah. :D RINDU GILE KAT KORANG! Haha.

Khusyu' mase taklimat

Barisan AJK rehlah

Dan disebabkan kemalasan yang tidak terhingga, gambar2 rehlah tidak diupload ke flickr batchsebelas. Ehehehe... Minta maaf kepada kepada yang menanti. Banyak sangat gambar sampai tak tau nak upload yg mana. :P Alasan. Alasan. Alasan. Alasan. Alasan. Alasan. Alasan.

Semoga kita bertemu lagi nanti. :D

13 comments:

safiahkd said...

rindunye ngan rehlah.
huhu..

nemO said...

ajk, nk roti lagi!

tmah said...

kulit roti nak tak? :P

safiahkd said...

ana nak jugak! ngan mayonnaise skali eh! heheh.

tmah said...

ohoo... eh serunding nak tak?

nemO>_ said...

bg ciksafiah kite mkn roti ngan mayo je, serunding kasik kt ana!!! =)

zeeya said...

huhu... tmah,tu seladang!

tmah said...

tasnim, serunding ustaz iswan punyelah!

maziah, bukanla, tu simen cap seladang. haha..

safiahkd said...

ana nak telur skali.. err apa itu simen cap seladang?

skd: tempat komen dah jadik cam forum. hahah

nemO>_ said...

nemo:*angguk*angguk* nk tak, kalau kite buat forum batch? boleh bincang2.. ktcni tmpt luah perasaan, kt forum kite buat halaqah (waaaau- kelasnye bunyik)

safiahkd said...

nanti penuh ngan perbualan 'menarik' cam kat shoutbox tuhkan.. huahua.

skd: seronok penuhkan komen :P

hmm blogger makin melampau.. word verification panjang abes.

Qurratu'Aini said...

hahaha

Fathimah said...

ana pon terpikir pasal forum. tapi sape nak maintain. berapa banyak lag masa nak buang kat situ. hohohoho....

melampaula blogger ni