Dimulakan dengan

Dimulakan dengan

Sunday, 2 December 2007

saya di sini~

assalamu'alaykum ya asdiqai wa sadiqaati...

hehe.. ana balik kejap ni. rindu saja ye..ana rindu kat batch ana. blog pun dah lawa ye~ hehe..
ana tak kisah kawan ana tak rindu ana. yang ana tahu ana rindu kawan2 ana yang sungguh lama
tak ana ketemu. kan? kan?

kem tahfiz intensif.

ana tak berani nak komen apa2 sebab belum habis program lagi. ana hanya mohon kalian du'akan kami agar KUAT dan terus berMUJAHADAH menghafaz kalamullah ini... kami yang berbaki.. jap....

banat (paling ingat.. huhu..)
sakinah A, maryam R, aisyah, aaeshah, sarah, qurrah (ana)

banin (insha Allah ni semua betul.. )
zulhilmi, zubayr, syafiq, rijal, irfan H

memang banyak perkara yang terjadi. banyak sangat. hanya Allah Maha Mengetahui segalanya.
sedeyh sikit tau kawan2 kem tahsin sudah berbahagia pulang. ingat kami dalam du'a kalian~

ana hanya nak minta antum antunna du'akan kami semua (semua peserta kem tahfiz intensif) tak kirelah form berapa agar kami terus kuat berjihad! du'a, du'a dan du'a.

du'a itu senjata mu'min yang ampuh! teguh hati menonjolkan manifestasi prestasi!

aslim taslam.

^________________^

minni mukhlisah..
Raden Qurratu'Aini a.ka. Qurrah a.k.a Rara :p

2 comments:

aisyah... said...

dokan kami ye...samala qurrah kita lepaskan rindu kat blog

Qurratu'Aini said...

huhuhhu